Dinsdag 25 februari - Dagje Invercargill en Bluff

25 februari 2020 - Invercargill, Nieuw-Zeeland

We gingen op tijd naar Oreti Beach om met laag water op het strand te kunnen rijden. Oreti Beach is een strand waar je 2 km over het strand kunt rijden.

Maar bij de opgang naar het strand zat al iemand vast in een hoop los zand, waar je doorheen moest om op het strand te komen. Dus daar zagen we na een paniekaanval van Sonja dan maar vanaf.

Daarna in Invercargill naar het museum. Maar dat was gesloten. Het gebouw was earthquake prone - dus gevaarlijk bij een aardbeving. Het  Queens Park erom heen was wel erg mooi aangelegd met een speciale heide- en rozentuin.

Omdat het ging regenen zijn we een winkelcentrum ingegaan. Nog redelijk geslaagd ook in de summersale 😜

Daarna gingen we naar Bluff waar het beroemde Stirling Point is met de gele pijlen met de afstand naar bekende wereldsteden erop.

Daarna nog even de heuvel opgereden, naar de Bluff Hill Lookout. Nadat de zon daar door kwam hadden we daar een prachtig uitzicht.

1. V Felius:
    25 februari 2020
    Geef ik net de tip via Instagram mooie heuvel nog te beklimmen, zijn je er al met de auto geweest zie ik nu. Maar is mooi hè. Gr
  2. Leen Dekker:
    25 februari 2020
    Was al later op de middag, tante Els. Daarom maar met de auto gegaan. Bovendien waren de sandflies ook daar very annoying 😜😪
  3. V Felius:
    25 februari 2020
    Ja dat zijn echt krengen die sandflies.
  4. Riemie:
    25 februari 2020
    Prachtige plaatjes... mooi mee genieten zo!! 👌🏻😎