Donderdag 13 februari - naar Nelson

13 februari 2020 - Nelson, Nieuw-Zeeland

Aan de Westkust van South Island

Onze gastvrouw is de Zuid Koreaanse Gyuri. Haar man hoort tot de familie van een wijnboer in de omgeving. Van haar krijgen we courget, spinazie, sla, pruimen en citroenen. Ook nog Koreaanse koekjes. Gisteren hadden we van onze gastheer uit Wellington ook al een fles mousserende wijn gekregen. We zijn geliefd😜

We gaan in Blenheim nog naar een oud huisje kijken. Dat zou volgens de reisgids ingericht zijn met 19e eeuwse meubels en gebruiksvoorwerpen. Maar het is helemaal leeg.

We komen toevallig ook nog langs de War Memorial clock tower. Een gedenkteken voor de gevallenen in de 1e en 2e wereldoorlog.

We vervolgen onze weg en komen door prachtige heuvels en rivieren en komen langs leuke kleine kerkjes. In Havelock is een luxueuze jachthaven.

We zijn al bijtijds op onze nieuwe bestemming. Met een prachtig uitzicht over de baai.

1. Elize Dekker:
    Mooie dag weer!! 😘
  2. Mark Koudijs:
    13 februari 2020
    Vandaag even een inhaalslag gemaakt met jullie reisverhalen, leuk om te lezen en mooie foto’s!😃 Veel plezier!
  3. Sonja Dekker:
    13 februari 2020
    Dank je wel! Ja het gaat ons goed af 😚 hier totaal geen last van storm en regen alleen maar genieten van rust en mooie natuur en zonneschijn met regelmatig wat wolken voor de afwisseling 😜 👌
  4. Hein:
    16 februari 2020