Vrijdag 14 februari - Relaxdag in Nelson

14 februari 2020 - Nelson, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen hebben we lekker lang uitgeslapen. Vandaag geen reisdag. Na het ontbijt wandelen we in 20 minuten naar het centrum.

In de kathedraal is vandaag en morgen juist een mooi bloemenfestival. Dat is weer eens wat anders.... bijvoorbeeld bloemen op de preekstoel en in het doopvont.

We pakken een terrasje van een restaurant dat vroeger Chez Eelco heette, opgericht door een Nederlandse immigrant Eelco Bosrijk. Zijn buste staat op het terras.

Als souvenir kopen we allebei een NZ-cap en een New Zealand Kiwi mok.

De rest van de dag vermaken we ons op het terras van onze Airbnb. We krijgen nog bezoek van een lieve zwarte poes. Is gewend aan bezoek blijkbaar, blijft maar kopjes geven 😃

1. Joop en Rianne:
    14 februari 2020
    hoihoi....gelijk jullie belevenissen van heel de week gelezen! Jullie genieten.....zelfs van groente en fruit :-)
    Mooie natuur en prachtig vakantie-weer xx
    Groetjes van ons
  2. Sonja Dekker:
    15 februari 2020
    Dank je wel Joop en Rianne 😊 ja wij genieten zelfs van groenten en fruit 😋 en ...... de gastvrijheid van de mensen ze zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.