Maandag 23 maart - van Auckland naar Melbourne en Abu Dhabi

23 maart 2020 - Melbourne Airport, Australië

Vanmorgen hebben we nog gezellig met oom en tante gegeten en koffie gedronken.

We vertrekken op tijd, we moeten ook de huurauto nog inleveren.

Op weg naar het vliegveld staat al op borden dat alleen passagiers de terminal in mogen.

Voor we de terminal in mogen, moeten we al ons paspoort en E-tickets laten zien. Bij het inchecken moeten ze iedereen telefonisch registreren in Australië. Ze willen absoluut niet dat je daar blijft steken als er geen vlucht meer is. De transfer moet ook nog op dezelfde dag plaatsvinden. Na 5 minuten wachten, mogen wij👍

We hebben een prima vlucht naar  Melbourne en moeten nu een paar uur wachten. Het vliegveld is erg leeg.

Oom Piet whatsappt nu dat NZ vanaf woensdag naar level 4 gaat - dit is een totale lock down.

Van tante Heather kregen we nog een steen als gardian angel, zo lief ❤️

1. Elize Dekker:
    😷doe voorzichtig 😘
  2. Harm Klein:
    23 maart 2020
    Wat een reis hebben jullie gemaakt, "Lovely couple, well organised and apparently a lot fitter than younger people!" -:)
    Om nooit te vergeten.
    Heerlijk om dag na dag te kunnen genieten van natuur en cultuur.
    We zullen jullie hier ontvangen met blauwe luchten en zonneschijn.
    Goede thuisreis!
  3. Leen Dekker:
    23 maart 2020
    Ja Harm, het was een fantastische reis met een minder fijn einde......maar wij hebben het grootste deel van onze reis in ieder geval kunnen doen. We spreken nu ook mensen die na 1,5 week al terug moeten.
  4. Joop en Rianne:
    Net op tijd weg dan!!
    Hele goede reis en let goed op elkaar 😉😘
    Wanneer kunnen jullie dan landen op Nederlandse bodem?

Groetjes,
  5. Joop en Rianne:
    Net op tijd weg dan!!
    We wensen jullie voorspoedige reis terug, let goed op elkaar 😉😘 en wanneer kunnen jullie dan landen op Nederlandse bodem?

Groetjes, Joop en Rianne
  6. Leen Dekker: