Maandag 17 februari - regendagje in Stillwater en Nelson Creek

17 februari 2020 - Stillwater, Nieuw-Zeeland

's Avonds en 's nachts heeft het heel hard geregend en dat gaat overdag vrolijk verder. Daarom gaat onze tocht naar Arthur's Pass niet door.

Sonja heeft een goed boek er ik heb wat tijd voor fitness oefeningen. Desiree heeft ook een trilplaat, dus die maar eens uitgeprobeerd.

's Middags klaart het wat op, dus gaan we op advies van Desiree naar Nelson Creek, waar je een mooie wandeling kan maken. Daar hebben we zelfs zon☀️

De West Coast van het Zuidereiland wordt ook wel de rain capital van NZ genoemd. In het bos bij Nelson Creek stikt het daarom ook van het mos.

Als we weer terug zijn in Stillwater regent het daar weer. Om ons te troosten heeft Desiree een bananencake voor ons gebakken.

1. V Felius:
    18 februari 2020
    Och een dagje regen op zijn dan frist alles weer beetje op. Nog goede reis. Wij gaan naar Braganca vandaag.
  2. Riemie:
    19 februari 2020
    Prachtige plaatjes... heimwee zo naar Aotearoa.. ! 👌🏻🙋‍♀️🙋‍♀️
  3. Leen Dekker:
    Gauw met pensioen en emigreren, zuster😜
  4. Riemie:
    20 februari 2020
    Dat met “pensioen” gaat vast goed komen broeder. Geniet nu zo maar mooi mee van jullie pracht reis.. 😉🤓😎